2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan és mikor készítsek mentést az e-mail postafiókom tartalmáról?

Nemcsak otthoni számítógépeden tárolt adataidról, hanem az online tároltakról is érdemes rendszeresen másolatot készíteni, hogy elkerüld az adatvesztést.

A @t-online.hu e-mail címeiden lévő leveleidet és a webtárhelyed tartalmát célszerű a módosítás megkezdése előtt lementened (pl. számítógépre, külső merevlemezre, felhőbe), mert a szolgáltatás áthelyezése/átírása során előfordulhat, hogy megsérülnek vagy elvesznek.

Amennyiben a levelezésed és/vagy a webtárhelyed tartalmának mentésében segítségre van szükséged, javasoljuk, hívd a Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, ahol munkatársaink – eseti díj ellenében – szakszerű segítséget nyújtanak telefonon, interneten vagy szükség esetén a helyszínen.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!