GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha a riasztómban található SIM-kártyára kapott SMS-t nem tudom megnézni?

Amennyiben Biztonsági céghez be van kötve a riasztód, úgy egyeztess velük, mielőtt bármit teszel.

Abban az esetben, ha nem a biztonsági cég nevén van a SIM-kártya, akkor neked kell azonosítanod magad a szolgáltató felé, mint a SIM-kártya előfizetője.

  • Ha ki tudod venni a SIM-kártyát a riasztóból, javasoljuk, hogy online végezd el az adategyeztetést. Ehhez szükséged lesz az előfizetői jelszóra vagy az azonosítás során kiküldünk neked egy egyszeri jelszót SMS-ben (ebben az esetben, javasoljuk, hogy rakd bele a kártyát egy SMS-képes készülékbe).
  • Hogyha nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni.

További kérésed esetén javasoljuk, kattints a Kapcsolódó kérdések linkre vagy az adategyeztető oldalunkra.

Utoljára frissítve: 2019. december 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!