2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan válthatok át Mobil díjcsomag-kombinációkra?

Honlapunkon megismerheted Mobil díjcsomag kombinációinkat, amelyekből kiválaszthatod és megrendelheted a számodra legmegfelelőbbet, ha:

  • új mobil előfizetést vásárolnál,
  • meglévő mobil előfizetésedhez szeretnél készüléket cserélni,
  • jelenlegi díjcsomagodat váltanád át.

A készülékcsere esetén a korábbi mobil díjcsomagodat nem tarthatod meg, az előfizetésedet az igényeidhez illeszkedő perc és internet díjcsomag-kombinációra kell lecserélned.

Ha régi díjcsomagodon még nem járt le a hűségidő, akkor figyelembe kell venned:

Hűséget vállalhatsz egy vagy több mobil és otthoni szolgáltatásra (hűségcsoportba vonva) és azok költési szintjére. A költési szint a választott díjcsomagok együttes havidíjának összege (kedvezmények nélkül). Költési szinteden belül hűségidő alatt is változtathatod a díjcsomagodat, havonta egyszer díjmentesen. Ha a vállalt költési szinted alá váltasz, kötbért kell fizetned.

Régi díjcsomagodat azért is érdemes mielőbb új mobil hang és adat kombinációkra átváltanod, hogy a mobil előfizetésedre is igénybe vehesd a Telekom kedvezményt.

Arról, hogy pontosan milyen feltételekkel válthatod át mobil havi díjas díjcsomagodat, ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2022. április 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!