Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Lejárt a hűségidőm, de nem akarok az új mobil díjcsomag-kombinációra váltani, mit tegyek?

Ha az előnyös ajánlat és kedvezmények ellenére sem szeretnél átváltani Mobil díjcsomagok egyikére sem, lehetőséged van megtartani és tovább használni régi díjcsomagodat.

Régi díjcsomagoddal hátrányt jelenthet számodra, hogy nem tudod igénybe venni az új kedvezményeinket (pl. Magenta 1, Telekom otthoni és mobil előfizetőinknek is kibővített Telekom kedvezmény, új havidíj-, vagy készülékkedvezmény).

Ha a kedvezmények ismeretében mégis havi díjas Mobil díjcsomagok közül választanál, akár készülékvásárlással, javasoljuk, lépj be az online ügyfélszolgálatunkra.

Amennyiben problémát tapasztalsz a váltás során, kérjük, hívd a 1414-es számunkat. Igényedet e-mailben is jelezheted, mint előfizető, a saját kezű aláírásoddal ellátott csatolt levélben.

Fontos! A hűségidő meghatározott időtartama elteltével határozatlan időtartamú Előfizetői szerződés lép életbe. Ez azt jelenti, hogy az alapszolgáltatásodat továbbra is megszokottak szerint használhatod a megszokott havi díjért, vagyis az nem szűnik meg automatikusan.

Utoljára frissítve: 2021. március 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!