2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol és hogyan tudom az adategyeztetést megcsinálni, ha csak külföldön kiállított igazolványom/útlevelem/jogosítványom van?

Amennyiben nincs magyar okmányod, az adategyeztetésre csak személyesen, üzleteinkben van lehetőséged. Javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Fontos tudnivaló, hogy a személyes ügyintézésnél is ott kell lennie nálad annak a SIM-kártyának - a telefonodba helyezve -, amellyel kapcsolatban egyeztetni szeretnél.

Az egyeztetés során az érintett hívószámra egyszer használatos jelszót küldünk ki, mellyel visszaigazolod, hogy az előfizetést valóban te használod.

Utoljára frissítve: 2023. január 31.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!