2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Pontosan mi a 4G Hang technológia háttere?

A technológia részletes leírása a GSMA IR.92 specifikációban található.

A 4G Hang esetében a hanghívás adatcsomagokban továbbítódik.

Az IMS (IP Multimedia Subsystem) alrendszer felel azért, hogy más adatokhoz hasonlóan (fájlok, képek, videók) a hang hívások „csomagjai” is a megfelelő irányba legyenek továbbítva. A IMS-en futó speciális szerviz,  az MMTEL, a hanghívások vezérléséért felel.

A 4G Hang szolgáltatás megvalósításához a 2G- 3G hanghívást kiszolgáló hálózati berendezéseket az IMS-hez és az MMTEL-hez kellett integrálni, ami egy komplex folyamat. Célja, hogy a 4G hálózaton a hívás felépítésekor gyorsabb kapcsolódást és még jobb hangminőséget biztosítson.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!