Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mire van szükségem a 4G Hang használatához?

  • 4G Hang-képes (VoLTE) készülékre a megfelelő szoftverrel,
  • 4G-képes SIM-kártyára (a korábbi, 3G-képes SIM-ed díjmentesen cseréjét ide kattintva kezdeményezheted),
  • havi díjas, Domino, blue mobile vagy MOL mobile előfizetésre,
  • 4G hálózati lefedettségre,
  • aktív szolgáltatásra (Telekom üzletben vagy a 1414-en kérheted).

Jelenlegi kínálatunkból ide kattintva választhatsz 4G Hang képes készüléket.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!