2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Telefonom 4G Hang-képes és 4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégis megszakadt a 4G adatkapcsolatom. Mi lehet a gond?

A 4G Hang bevezetése a 4G mobilinternet-szolgáltatást nem befolyásolja.

Amennyiben 4G-vel jól ellátott területen tapasztalsz problémát, kérjük, jelezd az általad tapasztaltakat ügyfélszolgálatunkon - legegyszerűbben online, ide kattintva -, hogy részletesen kivizsgálhassuk a problémát.

A levél elküldése során kérjük, válaszd a Készülék és műszaki beállítások/ 4G Hang kategóriákat.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!