Az én esetemben miért nem érhető el a 4G Hang szolgáltatás?
Ahhoz, hogy előfizetőink igénybe vehessék a 4G Hang szolgáltatást, az alábbi feltételeknek kell teljesülniük:
- 4G Hang-képes készülék: A Telekommal együttműködve egyre több készülékgyártó teszi elérhetővé a 4G Hangot. A Telekomnál korábban vásárolt készülékeknél a VoLTE funkció a gyártó által felajánlott szoftverfrissítés során válik elérhetővé. A Telekomnál jelenleg támogatott 4G Hang képes készülékeket itt tekintheted meg.
-
4G-képes SIM-kártya: Amennyiben régi típusú SIM-kártyát használsz, úgy a SIM kártyádat cserélni szükséges, mivel csak így tud majd a telefonod a modernebb, 4G hálózatra kapcsolódni. A díjmentes cserét ide kattintva kezdeményezheted.
- A szolgáltatás aktiválása: A funkciót a Telekom fokozatosan aktiválja ügyfelei részére. A funkció aktiválását továbbá személyesen Telekom üzletben vagy telefonos ügyfélszolgálaton is kezdeményezheti az előfizető.
- A funkció engedélyezése a készülékben: A 4G Hang használatához, a készülékbeállítások menüben a VoLTE kapcsolónak engedélyezett állapotban kell lenni. (A gyártó szoftver update során a kapcsolót alaphelyzetben engedélyezett állapotra állította.)
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!