GYAKORI KÉRDÉSEK

Az én esetemben miért nem érhető el a 4G Hang szolgáltatás?

Ahhoz, hogy előfizetőink igénybe vehessék a 4G Hang szolgáltatást, az alábbi feltételeknek kell teljesülniük:

  • 4G Hang-képes készülék:
    A Telekommal együttműködve egyre több készülékgyártó teszi elérhetővé a 4G Hangot. A Telekomnál korábban vásárolt készülékeknél a VoLTE funkció a gyártó által felajánlott szoftverfrissítés során válik elérhetővé. A Telekomnál jelenleg támogatott 4G Hang képes készülékeket itt tekintheted meg.
  • A szolgáltatás aktiválása: A funkciót a Telekom fokozatosan aktiválja ügyfelei részére. A funkció aktiválását továbbá személyesen Telekom üzletben vagy telefonos ügyfélszolgálaton is kezdeményezheti az előfizető.
  • A funkció engedélyezése a készülékben: A 4G Hang használatához, a készülékbeállítások menüben a VoLTE kapcsolónak engedélyezett állapotban kell lenni. (A gyártó szoftver update során a kapcsolót alaphelyzetben engedélyezett állapotra állította.)

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. szeptember 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!