GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan történik a külföldi előfizetők és/vagy a magyar okmányokkal már nem rendelkező ügyfelek Domino adategyeztetése?

Magyar okmánnyal és/vagy lakcímmel nem rendelkező külföldi állampolgárságú ügyfeleink vagy külföldi cégjegyzésre jogosulttal rendelkező cég esetén sem az online felületen, sem telefonon nem végezhető el az adategyeztetés. 

Ilyenkor csak személyesen, Telekom üzleteinkben lehetséges az adategyeztetés a SIM-kártya és a fényképes személyazonosításra alkalmas okmány bemutatása mellett.

A fényképes okmány lehet:

  • külföldi útlevél, vagy külföldi személyi igazolvány, illetve
  • tartózkodási engedély vagy kártya, illetve
  • letelepedési engedély vagy állandó tartózkodási kártya.

További kérésed esetén javasoljuk, kattints a Kapcsolódó kérdések linkre vagy az adategyeztető oldalunkra.

Utoljára frissítve: 2019. október 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!