GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell csinálnom, ha a Domino adategyeztetés során azt a hibaüzenetet kapom, hogy nem megfelelő számot adtam meg?

Amennyiben nem megfelelő Telekomos számot adtál meg, kérjük ellenőrizd, hogy:

  • jól írtad-e le a telefonszámot,
  • a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),
  • aktív-e még a számod (nem járt le a rendelkezésre állási idő vagy az adategyeztetési határidő).

További fontos információ:

Címed beírása után előfordulhat, hogy a felület a cím megerősítését kéri, illetve a begépelt címhez legközelebb állót be is jelöli. Ha a beírt cím megfelelő, természetesen tovább haladhatsz. Kérjük, emellett ügyelj arra is, hogy a házszám után NE tegyél pontot!

További segítséget bármelyik Telekom üzletünkben, illetve a belföldről díjmentesen hívható
+36 80 630 045-ös telefonszámunkon kaphatsz. Külföldről hívd a +36 30 344 0861-es számot!

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!