2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Szeretném elvégezni online a Domino adategyeztetést, de nem tudom kinek a nevére szól a SIM-kártya. Mit tegyek?

Amennyiben a SIM-kártyát Te használod, és az jelenleg is a birtokodban van, akkor saját adataidat szükséges megadnod az adatellenőrzés során, hiszen az adatok megadása után az egyszer használatos jelszót erre a hívószámra küldjük ki.

A sikeres adategyeztetést néhány nap múlva SMS-ben visszaigazoljuk.

Ha a SIM-kártya eddig nem a Te neveden volt, a sikeres adategyeztetés után Te leszel a Domino kártya új előfizetője.

Fontos, hogy a Domino adategyeztetésnél az alábbiakat is vedd figyelembe:

  • jól írtad-e be a telefonszámot,
  • a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),
  • aktív-e még a számod(nem járt le a rendelkezésre állási idő vagy az adategyeztetési határidő),
  • amennyiben az adategyeztetésben érintett Domino hívószámon előfizető módosítás történt, akkor ezzel párhuzamosan a mobilszámot automatikusan leválasztjuk a Telekom fiókról, így azt újra fel kell csatolnod.

Utoljára frissítve: 2022. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!