Szeretném elvégezni online a Domino adategyeztetést, de nem tudom kinek a nevére szól a SIM-kártya. Mit tegyek?
Amennyiben a SIM-kártyát Te használod, és az jelenleg is a birtokodban van, akkor saját adataidat szükséges megadnod az adatellenőrzés során, hiszen az adatok megadása után az egyszer használatos jelszót erre a hívószámra küldjük ki.
A sikeres adategyeztetést néhány nap múlva SMS-ben visszaigazoljuk.
Ha a SIM-kártya eddig nem a Te neveden volt, a sikeres adategyeztetés után Te leszel a Domino kártya új előfizetője.
Fontos, hogy a Domino adategyeztetésnél az alábbiakat is vedd figyelembe:
- jól írtad-e be a telefonszámot,
- a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),
- aktív-e még a számod(nem járt le a rendelkezésre állási idő vagy az adategyeztetési határidő),
-
amennyiben az adategyeztetésben érintett Domino hívószámon előfizető módosítás történt, akkor ezzel párhuzamosan a mobilszámot automatikusan leválasztjuk a Telekom fiókról, így azt újra fel kell csatolnod.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!