GYAKORI KÉRDÉSEK

Sikertelen az online Domino adategyeztetésem. Mit tegyek?

Ha hibaüzenet kaptál az adategyeztetés során, az alábbi megoldások lehetnek a segítségedre:

  • A megadott Domino hívószámot (ami korábban havi díjas előfizetéshez tartozott) nem fogadja el a felület: átmeneti hiba okozza, aminek javítása már folyamatban van. Kérjük, hogy egy hét múlva próbáld meg ismét az egyeztetést.
  • Ha blue mobile vagy Mol Mobile ügyfél vagy, az adategyeztetésre online (itt vagy itt), illetve
    a 06 80 630 045 telefonszámon van lehetőséged!
  • „A megadott adatok nem egyeznek a központi nyilvántartás adataival” hibaüzenet esetén: Pontosan úgy kell beírnod minden adatot, ahogy az okmányban szerepel. Sok esetben a város mellett zárójelben Magyarország is szerepel pl. „Szolnok (Magyarország)” - ilyenkor a felületre is így kell beírnod. Ha Budapesten születtél, és az igazolványodban így szerepel: „Budapest 08 (Magyarország)”, akkor a felületre is így kell beírnod és fontos a szóközöket is figyelned.
  • Régi - „keményfedeles” - személyi igazolványod van, ami érvényes ugyan, de a felület nem fogadja el: A személyi igazolványszámot próbáld meg szóközök kihagyásával rögzíteni. Például, ha az okmányban így szerepel: RT-II.123456, akkor meg kell próbálnod ebben a formátumban: RT123456.
  • Lakcímed beírása után előfordulhat, hogy a felület a cím megerősítését kéri, illetve a begépelt címhez legközelebb állót be is jelöli. Ha a beírt cím megfelelő, természetesen továbbhaladhatsz. Kérjük, emellett ügyelj arra is hogy a házszám után NE tegyél pontot!
  • Az "Anyja neve" mezőben, írd be második keresztnevet - ha van, de az okmányban nem szerepel. A második keresztnév elhagyása szintén megoldás lehet. Pl. Kiss Ilona Mária - Kiss Ilona).
  • Az "Ügyfél neve" mezőben, - asszonynév esetén - a férj második keresztnevének megadása, vagy fordítva, annak elhagyása (pl. Kiss János Lászlóné - Kis Jánosné).
  • Érdemes még ellenőrizned, hogy kettős betűnél (pl. Kiss - Kis) nincs-e elírás az okmányodban, vagy például h-ra végződő neveknél h betű hiányát vagy annak meglétét (pl. Horvát - Horváth).
  • „Köszönjük, adatok rögzítésre kerültek.” vagy „Az adategyeztetés végeredményéről SMS-t küldünk a megadott telefonszámra” üzenet esetén: SMS-ben értesítünk az adategyeztetés eredményéről (sikeres vagy sikertelen).
  • Számhordozás esetén:
    Ha a Telekomtól szeretnéd elhordozni a hívószámod, csak akkor lesz sikeres a folyamat, ha a Telekomnál meglévő adataid megegyeznek az új szolgáltatójánál megadott adatokkal. Tehát meg kell várnod, amíg visszajelzünk neked, a regisztráció sikerességéről. Ez jelenleg kb. 10 nap.
    Ha a Telekomhoz szeretnéd hordozni a hívószámod, szintén fontos, hogy pontosan azokat az adatokat add meg nekünk, amiket a korábbi szolgáltatódnak is.

Utoljára frissítve: 2019. július 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!