2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Sikertelen az online Domino adategyeztetésem. Mit tegyek?

Ha hibaüzenet kaptál az adategyeztetés során, az alábbi megoldások lehetnek a segítségedre:

  • A megadott Domino hívószámot (ami korábban havi díjas előfizetéshez tartozott) nem fogadja el a felület: átmeneti hiba okozza, aminek javítása már folyamatban van. Kérjük, hogy egy hét múlva próbáld meg ismét az egyeztetést.
  • „A megadott adatok nem egyeznek a központi nyilvántartás adataival” hibaüzenet esetén: Pontosan úgy kell beírnod minden adatot, ahogy az okmányban szerepel. Sok esetben a város mellett zárójelben Magyarország is szerepel pl. „Szolnok (Magyarország)” - ilyenkor a felületre is így kell beírnod. Ha Budapesten születtél, és az igazolványodban így szerepel: „Budapest 08 (Magyarország)”, akkor a felületre is így kell beírnod és fontos a szóközöket is figyelned.
  • Régi - „keményfedeles” - személyi igazolványod van, ami érvényes ugyan, de a felület nem fogadja el: A személyi igazolványszámot próbáld meg szóközök kihagyásával rögzíteni. Például, ha az okmányban így szerepel: RT-II.123456, akkor meg kell próbálnod ebben a formátumban: RT123456.
  • Lakcímed beírása után előfordulhat, hogy a felület a cím megerősítését kéri, illetve a begépelt címhez legközelebb állót be is jelöli. Ha a beírt cím megfelelő, természetesen továbbhaladhatsz. Kérjük, emellett ügyelj arra is hogy a házszám után NE tegyél pontot!
  • Az "Anyja neve" mezőben, írd be második keresztnevet - ha van, de az okmányban nem szerepel. A második keresztnév elhagyása szintén megoldás lehet. Pl. Kiss Ilona Mária - Kiss Ilona).
  • Az "Ügyfél neve" mezőben, - asszonynév esetén - a férj második keresztnevének megadása, vagy fordítva, annak elhagyása (pl. Kiss János Lászlóné - Kis Jánosné).
  • Érdemes még ellenőrizned, hogy kettős betűnél (pl. Kiss - Kis) nincs-e elírás az okmányodban, vagy például h-ra végződő neveknél h betű hiányát vagy annak meglétét (pl. Horvát - Horváth).
  • „Köszönjük, adatok rögzítésre kerültek.” vagy „Az adategyeztetés végeredményéről SMS-t küldünk a megadott telefonszámra” üzenet esetén: SMS-ben értesítünk az adategyeztetés eredményéről (sikeres vagy sikertelen).
  • Számhordozás esetén:
    Ha a Telekomtól szeretnéd elhordozni a hívószámod, csak akkor lesz sikeres a folyamat, ha a Telekomnál meglévő adataid megegyeznek az új szolgáltatójánál megadott adatokkal. Tehát meg kell várnod, amíg visszajelzünk neked, a regisztráció sikerességéről. Ez jelenleg kb. 10 nap.
    Ha a Telekomhoz szeretnéd hordozni a hívószámod, szintén fontos, hogy pontosan azokat az adatokat add meg nekünk, amiket a korábbi szolgáltatódnak is.

Utoljára frissítve: 2022. november 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!