Sikertelen az online Domino adategyeztetésem. Mit tegyek?
Ha hibaüzenet kaptál az adategyeztetés során, az alábbi megoldások lehetnek a segítségedre:
- A megadott Domino hívószámot (ami korábban havi díjas előfizetéshez tartozott) nem fogadja el a felület: átmeneti hiba okozza, aminek javítása már folyamatban van. Kérjük, hogy egy hét múlva próbáld meg ismét az egyeztetést.
- „A megadott adatok nem egyeznek a központi nyilvántartás adataival” hibaüzenet esetén: Pontosan úgy kell beírnod minden adatot, ahogy az okmányban szerepel. Sok esetben a város mellett zárójelben Magyarország is szerepel pl. „Szolnok (Magyarország)” - ilyenkor a felületre is így kell beírnod. Ha Budapesten születtél, és az igazolványodban így szerepel: „Budapest 08 (Magyarország)”, akkor a felületre is így kell beírnod és fontos a szóközöket is figyelned.
- Régi - „keményfedeles” - személyi igazolványod van, ami érvényes ugyan, de a felület nem fogadja el: A személyi igazolványszámot próbáld meg szóközök kihagyásával rögzíteni. Például, ha az okmányban így szerepel: RT-II.123456, akkor meg kell próbálnod ebben a formátumban: RT123456.
- Lakcímed beírása után előfordulhat, hogy a felület a cím megerősítését kéri, illetve a begépelt címhez legközelebb állót be is jelöli. Ha a beírt cím megfelelő, természetesen továbbhaladhatsz. Kérjük, emellett ügyelj arra is hogy a házszám után NE tegyél pontot!
-
Az "Anyja neve" mezőben, írd be második keresztnevet - ha van, de az okmányban nem szerepel. A második keresztnév elhagyása szintén megoldás lehet. Pl. Kiss Ilona Mária - Kiss Ilona).
-
Az "Ügyfél neve" mezőben, - asszonynév esetén - a férj második keresztnevének megadása, vagy fordítva, annak elhagyása (pl. Kiss János Lászlóné - Kis Jánosné).
- Érdemes még ellenőrizned, hogy kettős betűnél (pl. Kiss - Kis) nincs-e elírás az okmányodban, vagy például h-ra végződő neveknél h betű hiányát vagy annak meglétét (pl. Horvát - Horváth).
- „Köszönjük, adatok rögzítésre kerültek.” vagy „Az adategyeztetés végeredményéről SMS-t küldünk a megadott telefonszámra” üzenet esetén: SMS-ben értesítünk az adategyeztetés eredményéről (sikeres vagy sikertelen).
-
Számhordozás esetén:
Ha a Telekomtól szeretnéd elhordozni a hívószámod, csak akkor lesz sikeres a folyamat, ha a Telekomnál meglévő adataid megegyeznek az új szolgáltatójánál megadott adatokkal. Tehát meg kell várnod, amíg visszajelzünk neked, a regisztráció sikerességéről. Ez jelenleg kb. 10 nap.
Ha a Telekomhoz szeretnéd hordozni a hívószámod, szintén fontos, hogy pontosan azokat az adatokat add meg nekünk, amiket a korábbi szolgáltatódnak is.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!