2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mire vonatkozik EU roaming helyzetben a méltányos használati feltétel?

A hazai díjakon való roamingolás lehetősége csak  az időszakos utazásokra (pl. nyaralás, síelés, üzleti út) vonatkozik az EU Rendelet szerint, tehát NEM állandó, vagy életvitelszerű külföldi tartózkodás esetére.

Ennek megítéléséhez vizsgáljuk:

  • a forgalmi adatokat és/vagy
  • a jelenléti adatokat 4 hónapra visszamenőleg.

Ha a Telekom úgy látja, hogy ezen adatok alapján jellemzően nem belföldön használod előfizetésed, a szolgáltató jogosult - az ügyfél előzetes értesítését követően - többletdíj felszámítására.

A méltányos roaming használat feltételeiről bővebben ide kattintva olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!