2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ezentúl a belföldi adatmennyiségemet is felhasználhatom az EU-ban?

A lakossági mobilinternet csomagokban foglalt adatmennyiség 2017. június 15-től az EU-ban is felhasználható a díjszabásban meghatározott mennyiség erejéig, melyet havi díjas vagy Domino kártyás ügyfélként ide kattintva tekinthetsz meg a legegyszerűbben.

Az Üzleti Mobilnet EU mobilinternet csomagokban foglalt adatmennyiség az EU-ban továbbra is 100%-ban felhasználható, egyéb üzleti mobilinternet csomag esetén ( pl. Üzleti Adat) június 15-től, a díjszabásban meghatározott mennyiség erejéig forgalmazhat EU-ban.

Honnan fogom tudni, hogy a rendelkezésre álló adategyenleg elfogyott?

Az egyenleg fogyásának 80% ill. 100%-ánál SMS-értesítést küldünk.  Megosztott adatmennyiségű díjcsomag esetén pedig az egyes egyenlegek elfogyásáról külön küldünk SMS-értesítést.

Megosztott egyenleg esetén melyik adategyenleg fogy el először belföldön?

Belföldön először kizárólag a belföldön felhasználható adategyenleg, azt követően a belföldön és EU-ban is felhasználható adategyenleg.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!