Hogyan tudom visszaigényelni a Domino egyenlegemet?
Megszűnt Domino előfizetéseden maradt, fel nem használt egyenlegedet a Domino egyenleg visszafizetés felületen igényelheted vissza.
Az egyenleget csak abban az esetben tudod visszaigényelni, ha Domino előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta több mint 90 nap telt el. Az igénylést a felületen csak a Domino előfizető kezdeményezheti.
Fontos, hogyha nem Te vagy előfizető, de Te használod a szolgáltatást, először el kell végezned a Domino adategyeztetést
- online,
- a 06 (80) 630-045-ös telefonszámunkon (minden nap 7 és 22 óra között),
- vagy személyesen, Telekom üzletünkben.
Felhívjuk figyelmed, hogy személyesen csak Telekom üzletekben tudod az egyenleg visszaigénylést kezdeményezni, Telekom Partner üzleteinkben nem. Ha ezt a megoldást választod, kérjük, hogy hozd magaddal:
- a személyazonosságodat igazoló dokumentumokat,
- a megszűnt szerződéshez tartozó SIM-kártyádat.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és foglalj időpontot üzleteinkbe:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!