GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom visszaigényelni a Domino egyenlegemet?

Megszűnt Domino előfizetéseden maradt, fel nem használt egyenlegedet a Domino egyenleg visszafizetés felületen igényelheted vissza.

Az egyenleget csak abban az esetben tudod visszaigényelni, ha Domino előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta több mint 90 nap telt el. Az igénylést a felületen csak a Domino előfizető kezdeményezheti.

Fontos, hogyha nem Te vagy előfizető, de Te használod a szolgáltatást, először el kell végezned a Domino adategyeztetést

Felhívjuk figyelmed, hogy  személyesen csak Telekom üzletekben tudod az egyenleg visszaigénylést kezdeményezni, Telekom Partner üzleteinkben nem. Ha ezt a megoldást választod, kérjük, hogy hozd magaddal:

  • a személyazonosságodat igazoló dokumentumokat,
  • a megszűnt szerződéshez tartozó SIM-kártyádat.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és foglalj időpontot üzleteinkbe:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. október 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!