2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Külföldön vagyok, de nem tudok telefonálni/internetezni. Mit tegyek?

  • Határátlépéskor hagyd bekapcsolva a telefonod!
  • Domino előfizetés, valamint Mobil S 2017 és Költségkontroll opció együttes használata esetén aktiváld a roamingot! Billentyűzd be a *104# kódot, majd nyomd meg a hívásindító gombot (kikapcsolás *105# kód, majd hívásindítás gomb).
  • Havi díjas előfizetésen nem kell aktiválnod a roamingot, mert az automatikus.
  • Ellenőrizd a hívott szám formátumát! A helyes formátum +36 30 123 4567 (Ha 06 30 123 4567 formátumban van elmentve a hívószám, nem tudsz külföldről hívást indítani!).
  • Ellenőrizd a Telekom alkalmazásban, hogy Kimenő hívás tiltása roaming során szolgáltatás aktív-e az előfizetéseden! Ha aktív, az érintett előfizetés kiválasztása után a "Hívás" / "Bekapcsolható hangszolgáltatások" menüpontban  kapcsold ki a "Kimenő hívás tiltása roaming során" szolgáltatást.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

  • Állítsd át az automatikus hálózatválasztást manuálisra! (A 4G roaming partnereket ide kattintva, az egyéb partnereket pedig itt (havi díjas) és itt (Domino) találod meg.)
  • Ellenőrizd, engedélyezve van-e a készülékeden az adatroaming? Ha segítségre van szükséged, ide kattintva válaszd ki a készüléked, majd az Internet és hálózat/Adatroaming bekapcsolás menüpontot.
  • Indítsd újra a készüléked! Sokszor ez is megoldja a problémát 😉.
  • Vedd figyelembe, hogy bizonyos belföldi kiegészítő net opciók és kedvezmények (pl. Diák opció, Korlátlan TV és film opció) nem használhatóak EU roaming helyzetben. A Domino Net internetcsomagokat azonban belföldön és az EU-ban is használhatod.
  • Ha EU-n belül vagy és elfogy a mobil díjcsomagodban foglalt adatmennyiség, rendelj EU-ban is használható ExtraNet opciót!
  • Ha EU-n kívül utazol, havi díjasként és Dominósként is a Világ NET 2GB opciót választhatod. 

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!