GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam SMS-t a Családi mobil opció csoportom rendezésével kapcsolatban?

Automatikusan felbomlanak azok a Családi mobil opciós csoportok, melyek nem felelnek meg a szolgáltatás igénybevételi feltételeinek.

Ennek a megelőzésére hívjuk fel az érintett ügyfelek figyelmét, lehetőséget adva a feltételek rendezésére és a csoport újbóli aktiválására.
Amennyiben ez nem történt meg, az összes érintett hívószám SMS-ben kap értesítést a csoport törléséről. Attól az időponttól kezdve nem díjmentes a csoporton belüli beszélgetés és minden hívás az adott szerződéshez tartozó normál percdíjak szerint számlázódik.

A feltételek rendezése után az új Családi mobil opció szolgáltatás bármikor újra aktiválható.

Utoljára frissítve: 2019. október 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!