2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom Családi mobil opció esetén az igénybevételi feltételeknek nem megfelelő, hibás csoportot javítani?

Családi mobil opció esetén két fő esetben van szükség csoportrendezésre:

  1. Amennyiben a bevont havidíjas előfizetések egy néven szerepelnek, de nem egy számlán, telefonon vagy személyesen Telekom üzletben kérheted az egy, azonos számlára mozgatást és a csoport újra aktiválását. A módosítás díjmentes.
  2. Amennyiben a bevont havidíjas előfizetések nem egy előfizetői néven szerepelnek, a csoport aktiválásához egy névre kell átíratni a Családi mobil opciós csoportban résztvevő havidíjas mobilszámokat, valamint a jövőben azonos havi számlán is kell szerepelnie az érintett havidíjas számoknak.

Az átírást Telekom üzleteinkben kezdeményezheted, a régi és az új előfizető együttes jelenlétében. Ezután újra kell aktiválni a csoportot.
Az átíráshoz kapcsolódó költségekről részletesen az adott Telekom üzletben vagy az ÁSZF 2/a melléklete alapján tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!