GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom Családi mobil opció esetén az igénybevételi feltételeknek nem megfelelő, hibás csoportot javítani?

Családi mobil opció esetén két fő esetben van szükség csoportrendezésre:

  1. Amennyiben a bevont havidíjas előfizetések egy néven szerepelnek, de nem egy számlán, telefonon vagy személyesen Telekom üzletben kérheted az egy, azonos számlára mozgatást és a csoport újra aktiválását. A módosítás díjmentes.
  2. Amennyiben a bevont havidíjas előfizetések nem egy előfizetői néven szerepelnek, a csoport aktiválásához egy névre kell átíratni a Családi mobil opciós csoportban résztvevő havidíjas mobilszámokat, valamint a jövőben azonos havi számlán is kell szerepelnie az érintett havidíjas számoknak.

Az átírást Telekom üzleteinkben kezdeményezheted, a régi és az új előfizető együttes jelenlétében. Ezután újra kell aktiválni a csoportot.
Az átíráshoz kapcsolódó költségekről részletesen az adott Telekom üzletben vagy az ÁSZF 2/a melléklete alapján tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. október 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!