GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tudnom a mobil előlegről?

A fizetőképességi vizsgálat eredménye alapján a szerződés megkötését, módosítását vagy a kedvezményes eszköz vásárlását előleg megfizetéséhez köthetjük.

Az előleg összegét saját szabad mérlegelésünk szerint állapítjuk meg, ennek során figyelembe véve:

  • a fizetőképességi vizsgálat eredményét,
  • az igényelt előfizetői szolgáltatás és díjcsomag típusát,
  • az értékesített eszközök értékét,
  • a kedvezmények értékét,
  • az előfizetői jogviszony időtartama alatt az előfizető korábbi szerződésszerű teljesítését (így pl. határidőre történő díjfizetést)
  • a korábbi, Telekom otthoni, illetve mobil előfizetéseiden még folyamatban lévő részletfizetéseket.

Amennyiben a biztosítékadási kötelezettségnek eleget teszel, úgy az előleget befizetésként kezeljük, és a befizetést követően kiállított havi számlákon szereplő szolgáltatási díjak kiegyenlítésére folyamatosan beszámítjuk.
A készülékrészletekből az előleget levonni nem tudjuk, így kérünk, a készülék törlesztő részletét minden hónapban egyenlítsd ki.

Amennyiben úgy döntesz, hogy nem vállalod az előleg befizetését, sajnos nincs lehetőséged az adott részletfizetéses készülék, illetve kedvezmény igénybevételére.
Ebben az esetben válassz egyösszegű készülék ajánlataink közül, vagy vedd igénybe előre fizetett Domino mobil-szolgáltatásunkat.

Utoljára frissítve: 2018. november 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!