GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik, ha elértem az Egyedi értékhatárt, de nem tájékoztattak róla időben?

Egyes távközlési szolgáltatások vagy azok egyes díjelemei a számlázási rendszerben  az igénybevétel időpontjához képest később jelennek meg, pl. külföldi barangolás esetén (roaming) az adatok később érkezhetnek meg a külföldi szolgáltatótól.

Ezért az ilyen a számlázási rendszerben késleltetetten kezelésre kerülő szolgáltatásoknál az Egyedi értékhatárt meghaladóan is igénybe lehet venni a szolgáltatást.

Természetesen ebben az esetben is ki kell fizetni a szolgáltatás díját, függetlenül attól, hogy az Egyedi értékhatár elérését követően nem került korlátozásra a szolgáltatás.

Utoljára frissítve: 2019. október 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!