GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan végezhetem el a Telekomos mobil modemek és/vagy routerek hálózati korlátozásának feloldását?

A mobil modemek és routerek hálózati korlátozását - gyártótól függetlenül - az alábbiak szerint oldhatod fel:

  • helyezd be az eszközbe az "idegen" SIM kártyát és csatlakoztasd a routert/modemet a számítógéphez,
  • írd be a böngésző címsorába a modem/router használati útmutatójában megadott IP-címet (pl. Huawei E5577C 4G-képes router esetén http://192.168.8.1), majd lépj be az eszköz adminisztrációs felületére,
  • kövesd a felugró ablak utasításait, és add meg a feloldó kódot.

A kód megadásával maximum 5 alkalommal próbálkozhatsz, utána sajnos már nincs lehetőség a függetlenítésre. Ezért javasoljuk, hogy a 3. hibás próbálkozás után keresd fel a legközelebbi üzletünket!

Ne várakozz feleslegesen, töltsd le a Telekom alkalmazást és foglalj időpontot üzletünkbe:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!