GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan juthatok hozzá díjmentesen a hálózati korlátozás feloldásához szükséges kódhoz?

A Telekom a mobilkészülékek döntő többségét már most is kártyafüggetlen módon értékesíti. Ha készülékedet még hálózati korlátozással ellátva vásároltad Társaságunknál, akkor a feloldó kódhoz a nap 24 órájában kényelmesen és sorban állás nélkül juthatsz hozzá ügyfélszolgálatunkon.

A feloldáshoz kérjük, hogy:

Külföldről a +3612659200 szám felhívásával adhatod le igényedet.

Az SMS-t az igény leadásától számított egy munkanapon belül küldjük ki.

Készüléked IMEI számát legegyszerűbben a tárcsázóban a *#06# kód bebillentyűzésével - és szükség esetén a hívásindító gomb megnyomásával - kérdezheted le.

Az IMEI számhoz az eszköz menürendszerén keresztül is hozzáférhetsz. Az erre a célra szolgáló menüpont készülékenként, gyártónként, szoftverenként eltérő lehet.

Fontos információ, hogy ha készülékedet külső szervizben cseréltük (ún. fődarabcsere történt), abban az esetben az új IMEI szám nem található meg rendszerünkben. Ilyen esetben a feloldási folyamat elindítását  legközelebbi üzletünkben kérheted. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, vedd igénybe az időpontfoglalás lehetőségét honlapunkon.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. július 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!