GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan fizethetem be a hóközi számlámat?

Hóközi, 312-es sorszámmal kezdődő számládat legegyszerűbben az online ügyfélszolgálatunkon vagy a Telekom alkalmazásban egyenlítheted ki, azonban üzleteinkben és a kijelölt postahivatalokban csekk nélkül is befizetheted az összeget.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Amennyiben a szolgáltatás korlátozásra került, abban az esetben a befizetés beérkezése, lekönyvelése után a visszakapcsolás maximum 72 órán belül automatikusan megtörténik.

Természetesen netbankod felületéről (eseti banki utalással), valamint a nem kijelölt postahivatalokban - csekken - is rendezheted a hóközi számládat, azonban ezekben az esetekben a befizetés beérkezése, lekönyvelése több napot is igénybe vehet, ezért korlátozás esetén a visszakapcsolásra is később kerül sor.

Fontos, hogy csekket csak abban az esetben küldünk, ha igényedet a 1414 telefonszámunkon jelzed.

Utoljára frissítve: 2019. május 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!