GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol adhatom meg online ügyintézéshez szükséges telefonszámom és/vagy e-mail címem?

A legegyszerűbben - belépés után - online ügyfélszolgálatunkon, a „Beállítások”, majd a "Személyes adatok" menüpont „Jelszócsere és biztonságos kommunikáció” részében.

De természetesen arra is van lehetőséged, hogy 1414 telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) vagy üzleteinkben add meg az elérhetőségeid.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2023. április 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!