2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit jelent pontosan a kellék- és termékszavatossági igény?

A kellék- és termékszavatossági igények alapján a hibás készülékkel összefüggésben elsősorban a hiba kijavítását, ennek teljesíthetetlensége vagy szolgáltató általi megtagadása esetén a készülék kicserélését kérheted.

A kellékszavatossági igények esetében kérheted továbbá árleszállítást (pl. fizetendő részletek egy részének elengedését) is, illetve végső esetben elállhatsz a szerződéstől.

Termékszavatosság esetén ezzel a joggal nem élhetnek a vásárlók.

Kellékszavatosság esetén a szolgáltatónak kell intézkednie a kijavítás/kicserélés iránt, termékszavatosság esetében azonban a Magyar Telekom, mint forgalmazó, és a gyártó egyaránt kötelezhető a fogyasztó igényének teljesítésére. Azt, hogy mikor melyik igényt érvényesíted, a saját döntéséden múlik.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!