GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit jelent pontosan a kellék- és termékszavatossági igény?

A kellék- és termékszavatossági igények alapján a hibás készülékkel összefüggésben elsősorban a hiba kijavítását, ennek teljesíthetetlensége vagy szolgáltató általi megtagadása esetén a készülék kicserélését kérheted.

A kellékszavatossági igények esetében kérheted továbbá árleszállítást (pl. fizetendő részletek egy részének elengedését) is, illetve végső esetben elállhatsz a szerződéstől.

Termékszavatosság esetén ezzel a joggal nem élhetnek a vásárlók.

Kellékszavatosság esetén a szolgáltatónak kell intézkednie a kijavítás/kicserélés iránt, termékszavatosság esetében azonban a Magyar Telekom, mint forgalmazó, és a gyártó egyaránt kötelezhető a fogyasztó igényének teljesítésére. Azt, hogy mikor melyik igényt érvényesíted, a saját döntéséden múlik.

Utoljára frissítve: 2019. május 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!