GYAKORI KÉRDÉSEK

A készülékem vásárlásától számítva mennyi időn belül kérhetem a SIM-Lock feloldást?

A mobiltelefon készülékek hálózati korlátozásának feloldásakor ugyanazok a fogyasztóvédelmi szabályok érvényesek, mint minden más, termékértékesítéssel összefüggő szerződés esetén.

A hatályos, Elektronikus hírközlési törvényi szabályozás értelmében, 2017. október 24. után a határozott idejű szerződés leteltével a SIM lock-kal ellátott készülékeken díjmentesen biztosítjuk a korlátozás feloldását. Amennyiben ezt a minőségi követelményt nem tudjuk teljesíteni, akkor a fogyasztó élhet kellék- illetve termékszavatossági igényével.

Fontos információ, hogy mindkét szavatossági igény esetében a szerződés létrejöttétől számított 2 év az érvényesítési határidő. Ez az időszak meghosszabbodik azzal az idővel, mely alatt a fogyasztó készüléket nem tudta a rendeltetésszerűen használni (pl. szervizelés miatt). A szavatossági időn túl azonban a szolgáltató nem vonható felelősségre a termék hálózati korlátozásának feloldása miatt.

Utoljára frissítve: 2019. május 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!