GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tudnom az otthoni előfizetésemhez igényelt TV-készülékkel, tablettel, laptoppal vagy játékkonzollal kapcsolatban?

A honlapunkon feladott vásárlási igényt követően az alábbi dolgokra kell számítanod. Azért gyűjtöttük össze ezeket az információkat, hogy tudd, hogy pontosan mi fog történni addig, amíg a kívánt terméket kézhez nem kapod.

Egyeztetés:

Az igény feladását követően munkatársunk 3 munkanapon belül felkeres a megadott telefonszámon. Fontos, hogy három alkalommal próbáljuk meg az egyeztetést. Ügyelj arra, hogy a megadott telefonszámon napközben is elérhető legyél.
Amennyiben nem járunk sikerrel, az igényt 24 órán belül töröljük. A telefonos egyeztetés során lehetőség van a kiválasztott eszköz módosítására, azaz nem szükséges újabb online igényben jelezned, ha mégis másik termék mellett döntesz.

Fizetőképességi-vizsgálat:

A részletfizetéssel igényelt eszköz esetén fizetőképességi-vizsgálatra van szükség.
Javasoljuk, hogy előzőleg gondoskodj az összes Telekom (mobil és otthoni egyaránt) számlád befizetéséről. Ezt leggyorsabban online ügyfélszolgálatunkon vagy a Telekom alkalmazásban, a Számlák menüpontban teheted meg. Sikeres fizetőképességi-vizsgálat esetén az eszközt a futárszolgálat vagy új szolgáltatás bekötésekor, műszaki munkatársunk szállítja ki, a rögzítéstől számított legfeljebb 30 napon belül.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláid egy kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Kiszállítás:

A készüléket minden esetben az otthoni szolgáltatás telepítési címére szállítjuk ki és kizárólag az előfizető veheti át. Ha a futárszolgálat érkezésekor nem tartózkodsz otthon, a futár telefonszámmal ellátott írásos értesítést hagy annak érdekében, hogy a megadott hívószámon új kiszállítási időpontot egyeztethess. Amennyiben azt tapasztalod, hogy a készülék doboza sérült vagy bontott, kérjük, ne vedd át a csomagot! Ezzel elkerülheted a későbbi reklamációt. Ebben az esetben igényed feladását meg kell ismételned honlapunkon. Ha az eszközt egyösszegű vásárlással, vagy olyan részletfizetéses konstrukcióval rendelted meg, amihez kezdőrészlet tartozik, az összeget készpénzben kell átadnod a futárnak. A jótállási jegyet az eszközzel együtt kapod meg. Bízunk abban, hogy a kiszállított eszköz elnyeri tetszésed!

További kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésedre e-mailben, chaten vagy a Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számon.

Utoljára frissítve: 2019. május 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!