Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek
Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom ellenőrizni, hogy az új helyen elérhető-e a Telekom szolgáltatása?

Az otthoni internet, TV vagy otthoni telefon oldalak egyikén kattints a "Megadom a címem" gombra, majd add meg az új címet és kattints a "Megadom" gombra.

A cím megadása után megjelenő információ azonban tájékoztató jellegű. A szolgáltatások tényleges létesíthetőségéről a 1414 telefonszámunkon, üzleteikben, e-mailben vagy chaten kérhetsz pontos információt. Lehetőség szerint gondoskodj arról, hogy az új címedet minél pontosabban (irányítószám, településnév, utca név, házszám, emelet, ajtó, bizonyos esetekben házbetű, lépcsőház meghatározásával) add meg munkatársainknak.

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!