2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom ellenőrizni, hogy az új helyen elérhető-e a Telekom szolgáltatása?

A címeden elérhető szolgáltatásokról ide kattintva kaphatsz információt, az otthoni telepítési címed megadását követően.

A költözéssel kapcsolatos egyéb tudnivalókról ezen az oldalunkon tájékozódhatsz.

A cím megadása után megjelenő információ azonban tájékoztató jellegű. A szolgáltatások tényleges létesíthetőségéről a 1414 telefonszámunkon, üzleteikben, e-mailben vagy chaten kérhetsz pontos információt. Lehetőség szerint gondoskodj arról, hogy az új címedet minél pontosabban (irányítószám, településnév, utca név, házszám, emelet, ajtó, bizonyos esetekben házbetű, lépcsőház meghatározásával) add meg munkatársainknak.

Utoljára frissítve: 2022. június 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!