GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom ellenőrizni, hogy az új helyen elérhető-e a Telekom szolgáltatása?

Az otthoni internet, TV vagy otthoni telefon oldalak egyikén töltsd ki az „Add meg a címed” mezőt, majd kattints a „Rendben” gombra.

A cím megadása után megjelenő információ azonban tájékoztató jellegű. A szolgáltatások tényleges létesíthetőségéről a 1414 telefonszámunkon, üzleteikben, e-mailben vagy chaten kérhetsz pontos információt. Lehetőség szerint gondoskodj arról, hogy az új címedet minél pontosabban (irányítószám, településnév, utca név, házszám, emelet, ajtó, bizonyos esetekben házbetű, lépcsőház meghatározásával) add meg munkatársainknak.

Utoljára frissítve: 2019. május 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!