GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan érinti a költözés a hűségszerződésemet?

Amennyiben ugyanazon a napon leszereljük a régi címen és bekötjük az új címen a szolgáltatásaid, valamint a technológia és a díjcsomagod sem változik, a hűségszerződésed marad a régiben. Ha a szerződésedhez korábban részletfizetési konstrukcióval vásároltál készüléket, az is változatlan marad.

Ha külön időpontban történik meg a leszerelés és a bekötés, a hűségidő a szüneteltetés időtartamával (mely maximum 3 hónap lehet) kibővül. Abban az esetben, ha a technológia (pl. az új helyen már elérhető az optikai hálózatunk) vagy a díjcsomagod változik, a hűségidőd - a régi díjcsomagodtól függően - újraindulhat.

Abban az esetben, ha nem kapcsolódik hűségszerződés a szolgáltatásodhoz és az esetleges technológia vagy díjcsomag változás során is úgy döntesz, hogy nem szeretnél kedvezményekben részesülni (pl. havi díj kedvezmény vagy kedvezményes készülékvásárlási lehetőség) természetesen továbbra is hűség nélkül veheted igénybe a szolgáltatásaidat.

Utoljára frissítve: 2019. június 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!