2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha a Telekom szolgáltatása nem elérhető az új címen?

Ha az igényed bejelentése után kiderül, hogy az új címedre nem tudjuk áthelyezni a szolgáltatásaid:

  • A régi címen lévő szolgáltatást átvállalhatja az új lakó.
  • Kötbérfizetési kötelezettség nélkül felmondhatod a régi címen lévő szolgáltatásokat. Ennek részleteiről elérhetőségeinken tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2022. július 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!