Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen időközönként változik a dinamikus IP-cím?

  • GPON (optika),  valamint ADSL és VDSL (rézhálózaton biztosított) hozzáférések esetében - normál üzemmód mellett - hetente kapnak új IP címet az ügyfelek. Ha azonban kikapcsolod az eszközt, akkor az újracsatlakozáskor új IP címet kaphatsz. Üzemviteli munkák (pl. hálózat korszerűsítés, karbantartás vagy áramszünet) esetén, illetve a digitális elosztó (ONT vagy HGW) cseréje esetén is új IP címet kaphatsz.
  • Kábel technológia esetén, ha használod az eszközt, és 24 óránál hosszabb időre nem kapcsolod ki, akkor ugyanazt az IP címet fogod visszakapni. Üzemviteli munkák (pl. hálózat korszerűsítés, karbantartás vagy áramszünet) esetén, illetve a digitális elosztó (HGW) cseréje esetén is új IP címet kaphatsz.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!