GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi lehet az oka, ha nem tudok belépni az online ügyfélszolgálatra?

A sikertelen belépésnek több oka is lehet. Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribb hibaüzeneteket és azok okait:

  • Nem létezik ilyen felhasználó.

    Mobil előfizetés esetén nem lehetséges MT azonosítóval belépni. Használd a hívószámod 301234567 formátumban.
  • Ezzel a telefonszámmal nem tudsz belépni az online ügyintézéshez, mert a hívószám nem aktív. Kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

    Szerződésed nem aktív (pl. kikapcsolás, szüneteltetés vagy díjtartozás miatti felfüggesztés) kizárólag az aktiválás után tudsz belépni. Az ügyintézéshez hívd a 1414 telefonszámunkat.
  • Ezzel a felhasználóval biztonsági okokból ideiglenesen nem tudsz belépni az online ügyintézéshez. Szükség esetén kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon! Legközelebb 23 óra múlva tudsz belépni a felületre.

    Túl sokszor próbálkoztál sikertelenül a belépéssel, ezért ideiglenesen kitiltottunk. Meg kell várnod a kitiltás lejártát. 
  • Ezzel a felhasználóval biztonsági okokból nem tudsz belépni az online ügyintézéshez. Kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

    Túl sokszor próbálkoztál sikertelenül belépéssel, ezért véglegesen kitiltottuk. A feloldás érdekében, kérjük, hívd a 1414 telefonszámunkat.
  • A belépési opciók közül egyiket sem választottad az azonosításhoz. Kérjük, válassz belépési módot vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es hívószámon!

    A felajánlott belépési módok közül egyiket sem választottad. Javasoljuk, hívd a 1414 telefonszámunkat, és kérd a Biztonsági e-mail cím és/vagy mobiltelefonszám beállítását.
  • A megadott telefonszámmal nem tudsz belépni az online ügyintézéshez. Szükség esetén kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

    Keresd a céges mobil ügyintéződet. 
  • A megadott felhasználóval nem tudsz belépni az online ügyintézéshez. Kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

    Keresd a céges mobil ügyintéződet.

Ha mindig visszakerülsz a kezdőoldalra:

  • töröld a böngészési előzményeket, cookie-kat,
  • vedd ki a pipát a "Belépve maradok" opcióból, majd próbáld meg újra belépést,
  • próbáld ki más böngészővel a belépést.

A fentiek mellett fontos, hogy az Online ügyfélszolgálat oldalai nem támogatják a jelszókezelő alkalmazások (pl. KeePass, Smart Lock, LastPass stb) használatát.

Utoljára frissítve: 2018. november 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!