2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol kérdezhetem le díjmentesen Domino egyenlegemet?

  • Mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazásban: bejelentkezés után, az "Áttekintés" menüpontban, az érintett előfizetés neve mellett jelenik meg a feltöltött összegből még rendelkezésre álló egyenleg. Ha a készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra.
  • Számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon: belépés után, az "Áttekintés" menüpontban, az érintett előfizetésnél  jelenik meg az egyenleged.
  • Azok a Dominos ügyfelek, akik hagyományos, nyomógombos telefonnal rendelkeznek, illetve olyan okostelefonjuk van, ami nem Telekom alkalmazás képes, továbbra is használhatják a *102# kódot és ingyen lekérdezhetik egyenlegüket.

Töltsd le a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!