Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Telefonom HD Hang-képes és 3G/4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégsem vettem észre változást a telefonbeszélgetés minőségében. Mi lehet a gond?

Ennek több oka is lehet.

Ellenőrizd, hogy készüléked a 3G/4G-hálózatra kapcsolódik-e. Amennyiben EDGE vagy GPRS hálózatot használsz, készüléked "Beállítások" menüpontjában állíthatod át 3G-re vagy 4G-re. A sikeres módosítást követően készüléked nyitóképernyőjén is látni fogod a 3G/4G jelet.

A másik lehetséges ok, hogy hívni kívánt partnerednek nincs megfelelő készüléke, vagy a hívás pillanatában nem a Telekom mobil szélessávú hálózatát (3G vagy 4G) használja.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!