2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Telefonom HD Hang-képes és 3G/4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégsem vettem észre változást a telefonbeszélgetés minőségében. Mi lehet a gond?

Ennek több oka is lehet.

Ellenőrizd, hogy készüléked a 3G/4G-hálózatra kapcsolódik-e. Amennyiben EDGE vagy GPRS hálózatot használsz, készüléked "Beállítások" menüpontjában állíthatod át 3G-re vagy 4G-re. A sikeres módosítást követően készüléked nyitóképernyőjén is látni fogod a 3G/4G jelet.

A másik lehetséges ok, hogy hívni kívánt partnerednek nincs megfelelő készüléke, vagy a hívás pillanatában nem a Telekom mobil szélessávú hálózatát (3G vagy 4G) használja.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!