GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi változik a közvetlen üzletszerzési-, piac- illetve közvéleménykutatási célú megkereshetőséget biztosító hozzájárulások kezelésének módjában? Mi a változás oka?

Az Európai Unió 2018. május 25-től hatályba lépő új adatvédelmi rendeletével összhangban (az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete) megváltozik a "direkt marketing" célú megkereshetőséget szabályozó hozzájárulások megadásának, illetve módosításának módja a Telekom ügyfélszolgálati csatornáiban. 

A változást követően ügyfeleink 4 különböző felhasználási cél tekintetében egyértelmű igen / nem válasszal dönthetik el, hogy a Telekom milyen módon és milyen célra használhatja fel egyes adatait.

Utoljára frissítve: 2019. május 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!