Hogyan értelmezhető a gyakorlatban az egységes európai adatvédelmi rendelet a Telekom vonatkozásában?
A Telekom eddig is lehetőséget biztosított ügyfelei számára, hogy szándékuknak megfelelően nyilatkozhassanak arról, hogy hozzájárulnak-e a "direkt marketing" célú megkereshetőséghez.
Az viszont, hogy egy-egy nyilatkozat mire terjedt ki, attól függött, hogy milyen típusú előfizetői szerződésről volt szó: otthoni előfizetés tekintetében az egyazon MT ügyfél-azonosító alatt kezelt valamennyi szolgáltatásra kiterjedt, míg mobil havi díjas és mobil feltöltőkártyás előfizetések esetében az adott hívószám vonatkozásában volt értelmezhető.
2018. május 18-tól ez megváltozik és függetlenül attól, hogy otthoni vagy mobil előfizetésről beszélünk, az egyazon MT ügyfél-azonosító alatt kezelt szerződésekre 1-1 önálló nyilatkozatot tehet minden ügyfelünk a 4 különböző felhasználási cél tekintetében.
A hozzájárulások – MT ügyfél-azonosítónként– egymástól függetlenül bármikor megváltoztathatók és visszavonhatók.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!