GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan értelmezhető a gyakorlatban az egységes európai adatvédelmi rendelet a Telekom vonatkozásában?

A Telekom eddig is lehetőséget biztosított ügyfelei számára, hogy szándékuknak megfelelően nyilatkozhassanak arról, hogy hozzájárulnak-e a „direkt marketing” célú megkereshetőséghez.

Az viszont, hogy egy-egy nyilatkozat mire terjedt ki, attól függött, hogy milyen típusú előfizetői szerződésről volt szó: otthoni előfizetés tekintetében az egyazon MT ügyfél-azonosító alatt kezelt valamennyi szolgáltatásra kiterjedt, míg mobil havi díjas és mobil feltöltőkártyás előfizetések esetében az adott hívószám vonatkozásában volt értelmezhető.

2018. május 18-tól ez megváltozik és függetlenül attól, hogy otthoni vagy mobil előfizetésről beszélünk, az egyazon MT ügyfél-azonosító alatt kezelt szerződésekre 1-1 önálló nyilatkozatot tehet minden ügyfelünk a 4 különböző felhasználási cél tekintetében. /link a másik szócikkre/

A hozzájárulások – MT ügyfél-azonosítónként– egymástól függetlenül bármikor megváltoztathatók és visszavonhatók.

Utoljára frissítve: 2019. május 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!