Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha korábban már nyilatkoztam az adataim kezelésének módjáról, akkor van teendőm?

A 2018. május 18. előtt kötött egyedi előfizetői szerződések tekintetében a Telekom - a korábban hatályos törvényekkel összhangban - eddig is lehetőséget biztosított a nyilatkozattételre.

Annak érdekében, hogy ügyfeleink számára a változás minél zökkenőmentesebb legyen, a korábban szerződéses szinten tett (hozzájáruló vagy elutasító) nyilatkozatok alapján május 18-tól a Telekom minden egyes MT ügyfél-azonosító vonatkozásában - felhasználási célonként - beállít egy nyilatkozati értéket. Ez az érték bármikor ellenőrizhető és módosítható ügyfélszolgálati pontjainkon, call-centerünkben, illetve online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon.

Az online ügyfélszolgálatunkra mobil hívószámmal, MT ügyfél-azonosítóval, e-mail-címmel vagy Facebook profillal történő belépést követően a "Beállítások" – "Telekom Fiók beállítások" menüpontban kérdezhetők le, illetve módosíthatók az aktuális nyilatkozatok.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!