GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha korábban már nyilatkoztam az adataim kezelésének módjáról, akkor van teendőm?

A 2018. május 18. előtt kötött egyedi előfizetői szerződések tekintetében a Telekom - a korábban hatályos törvényekkel összhangban - eddig is lehetőséget biztosított a nyilatkozattételre.

Annak érdekében, hogy ügyfeleink számára a változás minél zökkenőmentesebb legyen, a korábban szerződéses szinten tett (hozzájáruló vagy elutasító) nyilatkozatok alapján május 18-tól a Telekom minden egyes MT ügyfél-azonosító vonatkozásában - felhasználási célonként - beállít egy nyilatkozati értéket. Ez az érték bármikor ellenőrizhető és módosítható ügyfélszolgálati pontjainkon, call-centerünkben, illetve online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon.

Az online ügyfélszolgálatunkra mobil hívószámmal, MT ügyfél-azonosítóval, e-mail-címmel vagy Facebook profillal történő belépést követően a „Beállítások” – „Telekom Fiók beállítások” menüpontban kérdezhetők le, illetve módosíthatók az aktuális nyilatkozatok.

Utoljára frissítve: 2019. május 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!