GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol módosíthatom a korábban regisztrált bankkártyámat?

Ide kattintva módosíthatod, ha a Telekom Gyorsfizetésben korábban regisztrált

  • bankkártyád adatai megváltoztak,
  • korábban megadott bankkártyád törölni szeretnéd,
  • további (második, harmadik) bankkártyát szerelnél regisztrálni,
  • e-mail címed megváltozott vagy új jelszót szeretnél beállítani,
  • alapértelmezett bankkártya helyett másikat szeretnél megadni,
  • vagy megtekintenéd a régebbi fizetéseid, vásárlásaid adatait.

Ha még nem regisztráltad bankkártyád a Telekom Gyorsfizetésben, itt ismerheted meg a szolgáltatást, illetve itt kezdeményezheted a regisztrációt is.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Fontos! Ha már a megújult Telekom alkalmazást használod, az ott regisztrált bankkártyád csak az alkalmazásban módosíthatod!

Utoljára frissítve: 2019. október 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!