Mit tegyek, ha a készülékem SIM-lock feloldását elrontottam és most újabb feloldó kódot kér?
Fontos, hogy pontosan add meg a feloldó kódot amit SMS-ben küldünk (iPhone és iPad termékekre ez nem vonatkozik), mert többször hibásan megadott kód esetén a készülék a letiltott feloldó kódra újabb feloldó kódot fog kérni (készülék típusonként eltérő lehet: MCK/PUK kód vagy “Network Lock” vagy “Service Provider lock” kód), amit a készülékgyártó ad majd meg.
Amennyiben elrontottad a feloldó kódok beütését a készülék függetlenítéskor, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunkon a problémát, és felvesszük a gyártóval a kapcsolatot.
A letiltott feloldó kód esetén SMS-ben fogunk tájékoztatni mindkét kódról, melyet a következő sorrendben kell majd megadnod a készüléken:
- először az MCK/PUK kódot,
- majd a SIM-lock feloldó kódot.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!